Saturday, February 28, 2009

ben karsinin taksisiyim..

bu aralar sigara dumani, taksici dirdiri, metrobus insaati gibi nedenlerden dolayi kadikoy'de disari cikmayi tercih eder oldum. bir yerde insan gibi oturup yemek, icmek, konusmak ve dinlemek icin, karsiya gecip gecemeyecegini sorup binmeme ragmen gecenin korunde kopru giselerinde kgs dilenen bir soforun kullandigi taksi ile eve donmek yerine, yurumeyi seciyorum artik. bir kac seferdir karga'da denk geldigim kasinti ortam nedeni ile alternatif arayisi icindeydim. tamam agapia garden da guzel ama gulduk bitti hakkaten. bir ajda pekkan'a bir anlamazdin'a ne kadar dayanabilirim yani? bu nedenle biraz simariklik edip muzik de guzel olsun deyince karsima dunia cikti. yillar yillar once bir kere ya cok sacma biri ile bulusmak icin gitmistim ya da boyle bir sekilde birinin agladigi bir aksama ev sahipligi yapmisti diye hatirliyorum. genelde unutmam aslinda boyle seyleri ama artik nasil sildiysem o geceyi, aklimda sadece agir bir tutsu kokusu, bir takim mor minderler ve sagdan soldan firlayan gereksiz aksesuarlar kalmis. neyse muzik diyordum. dunia'da bir iki tane dikkatimi ceken etkinlik gorunce, dekorunda da bir degisiklige gidilmis olabilecegini tahmin etmistim. gercekten de o rukus morlu, pembeli ortamdan eser kalmamis. giris katinda iki bolum var. projeksiyonlu kisimda bar tabureleri ve masalari, diger tarafta ise yamulmuyorsam eger ust kattaki gibi buyuk koltuk, puf ve masalar mevcut. bizim gittigimiz aksam acik radyo gecesi tadinda bir sey vardi. bir kac kere masada muzikler ne iyi, masallah dedigimizi hatirliyorum. her masada plak gorunumunde dorde katlanmis bir kagit var aylik programin yazili oldugu. yemek, icecek menusu ayni, kokteyl menusu ise ayri. fakat ikisinin de tasarimini begendim ben gayet. icerigi hakkinda sadece atistirmaliklar icin yorum yapabilecegim. bira patates iyi bir ikili olsa da, tavayi begenmedik biz kroket daha basarili. en cok sigara boregi ve sosis tabagini tavsiye ederim. bu arada uc kisi dunyayi yedik ve ictik toplamda 60 tl hesap geldi hakkaten kadikoy'un ucuzlugunu da seviyorum. tabaklar korkunctu yalniz hele bir tanesi komili zeytinyagi'nin yaninda hediye verilmis gibi duruyordu. olmamis hic. 

No comments: