Monday, March 9, 2009

ciya sofrasi

insanlarin israrla neden avrupa yakasinda gormek istedigini anlayamadigim bir yer aslinda ciya. sebze yemegi yapmak ilginc bir sey olmamali degil mi? mesela ben evde hemen hemen her gun yapiyorum. her neyse, begeneni var tabi bir suru. ben de cok eskiden daha boyle bir sokakta uc tane subesi olmadan ailecek gittigimizi hatirliyorum buraya, galip amca'nin tavsiyesi uzerine. bu aksam da acikcasi benim yine, yeni bir yer onerememem uzerine ilac gibi geldi bu teklif. gittik gorduk, bir takim saglikli yemekler yemege calistik sebzeli. ne kadar basardik, tartisilir tabi. yer yuzunde sarimsaksiz yemekler de oldugunu acilen birileri buraya iletmeli. nasil ki dogru duzgun herhangi bir yerde vejetaryen insanlar dusunuluyorsa, ben de bizim gibilerin dusunuldugu bir dunya hayal edebilmeliyim degil mi? ha nedir, sonucta biz gayet guzel bir aksam gecirdik uzun zamandir gorusmedigimiz icin. ama bir daha burada kimse ile bulusur muyuz? sanmiyorum. mideye oturan, butun aksam korkunc kokmaniza neden olan, asiri sarimsak kullanimi dolayisi ile bas donduren yemeklere hayir diyoruz. neyse, onemli olan katilmakti biliyorsunuz.