Friday, November 28, 2008

and the oscar goes to..

evet bir takim burukluklara ragmen dogum gunu senliklerim tum hizi ile devam ediyor. dun de ablam elinde 4 adet zarfla cikageldi. hepsinde icerigine uygun olarak photoshoplanmis fotograflarimin yaninda bir de hediyemin ne oldugu yaziyordu. tabi ki maymun istahli bir kimse olarak hepsini acip icinden secme yontemini uyguladim ama zaten oyumu cektigim ilk zarftan yana kullandim.

her neyse bu yilin en yaratici odulu acik ara farkla, tam da sali gunu bir arkadasima asci olan kardesinin dunyanin en guzel meslegini yaptigini soyledikten, bilgi egitim'de yeni acilan mutfak kursuna baktiktan, kendileri henuz haberdar olmasa da tuna&canan projesinde cheesecake'leri yapma planlari kurduktan sonra; ablama gidiyor bana bir cin mutfagi kursu hediye ettigi icin. simdiden burnuma yemek kokulari gelmeye basladi, allahin sevdigi kulu dedikleri kimse benim sanirim.

No comments: