Thursday, November 27, 2008

sucluyum, biliyorum..

bugun derimod'dan cikarken bir hesap yaptim ve elimdeki kutunun son 18 ay icerisinde aldigim 7. cizmeye ait oldugunu fark ettim. 

simdi burada kendisinin dunyanin en guzel cizmesi oldugunu falan soylemeyecegim artik. surada iki hafta once aldigim mustemlerin de fotografini cekip hevesle saga sola gonderdigim gunler pek uzak degil. ama bu gercekten baska bir sey. soyle ki vitrinde kalan son cifti denerken, bir anda kirmizi coraplarimin etkisinden olsa gerek bir grup kadin pesimde dolanmaya basladi. sira ile nereden aldigimi, ayagimdakilerin kac numara oldugunu, topuklu/topuksuz olan baska modellerinin olup olmadigini falan sordular. ben de bir kac tanesine cizme danismanligi yapmis bulundum ama hic biri benimkiler gibi degildi, uzgunum..

neyse yine de allahtan paylasmayi bilen bir kimseyim. kasada 'hediye paketi yapabilir misiniz? kardesime aliyorum da' demeyi ihmal etmedim. tabi bu yarin cizmeleri giyecegim gercegini de degistirmiyor, vicdanimi rahatlattim sanirim sadece : )

No comments: