Thursday, October 16, 2008

kadikoy'u seviyorum..

bir takim ruh hastalarinin kadikoy'den tasinmasi ile birlikte resmen son bir kac aydir sokagimi yeniden kesfediyorum. herhalde yedi senede gitmedigim kadar cok yere gittim son zamanlarda. tabi bunun bir nedeni de yavas yavas arkadaslarimin yaslanip sakin bir hayati secerek, anadolu yakasina tasinmaya baslamasi. herkes gunun birinde moda'daki yasli nufusa dahil olacak : )

her neyse, bugun de 'guzel kadikoy'umuzde bir aksam' etkinlikleri cercevesinde agapia garden'a gittik. yanlis anlasilmasin hemen evin kosesindeki agapia degil, bizim sokaktan devam edince yol asagi kivrilmadan solda. kendisini secme nedenlerimizden biri sessiz, sakin, ferah olmasi diger nedeni ise sureyya'ya olan yakinligiydi. hakkaten de ne bir sigara dumanina ne de ugultuya, gurultuye maruz kaldim. sakin sakin oturduk ictik, gayet de 12 somethingde evimdeydim. gece saat 9'dan sonra kadikoy'de hayatin durmasina uygun bir sekilde mekan bosaldi, 12'ye dogru da mutfagi kapatacaklarini bildirdiler. garsonlara, servise falan da gecer not verdim ben. calisilmis ve olmus diyor bu aksamki lezzet duragi programimizi da bu sekilde sonlandiriyoruz.

No comments: