Friday, October 24, 2008

evden cikmayi basarabilmek..

bizim nedense ali ile boyle bir elimizin kolumuzun baglanmasi durumumuz vardi. ne zaman bulussak, bir sekilde evde big mac esliginde dizi izleyerek zaman gecirdigimizi daha once yazmistim sanirim. iste bugun ali'nin ozer bal'dan etkilenerek kurdugu 'hemen kararimizi verip agapia'ya gidelim deniz, yoksa yine sizin evde sonlanacak bu gece' cumlesi ile birlike ataga gectik. (bu arada yine yasaklanmis sitelerden birinde 'dusundugunu hemen yap, yoksa karar vermek zorunda kalirsin' ozlu sozununun kaynak belirtilmeden bir dizinin tanitiminda kullanildigi okumustum. aklima geldi. cok ayip.)

her neyse, bir guzel yedik ictik, ipek de geldi sonra. zorla balik yedirdik ona da, garip muzikler esliginde super iyi vakit gecirdik. ha sonra ne oldu ben eve gelip sinirden delirdim o ayri. hem bunlari yazmak icin siteye giremiyordum, hem de ev sabah biraktigim halinden cok uzaktaydi. simdi sakin kafayla dusunuyorum da diyarbakir bla bla mahkemesinden banane yani. tam boyle evet iste bu nedenle bu ulkede yasamamak lazim derken, bir arkadasim yazmis su dakika buradan kacma yollari ariyorum diye. gitmek lazim hakkaten. gitmek demisken, su yunanistan turu gercekten iyi gelecek. umarim bir an once ne zaman gidecegimiz belli olur : )

parov stelar vardi bir de bu aksam nedense hep nicola conte ile karistiriyorum kendisini. o da bu aralar burada galiba. hatta animal collective de bugundu di mi ya? haybinkunduz.

No comments: