Tuesday, October 28, 2008

street view

google bu ise bulastiginda ailecek ekranin karsisina gecip zamaninda kaldigimiz otelleri, gezdigimiz sokaklari heyecanla nasil izledigimizi hatirliyorum. daha sonra bu faydali eseri otel rezervasyonu yapmadan once de gayet severek kullandigimda, yine icimden google film cekse izlerim demistim.

bugun womex isleri dolayisi ile maps'i actigimda, seville icin de bu opsiyonun secilebilir oldugunu gordum. elimle koymus gibi o caddeyi, oteli, burnumdan oldugum demir kapiyi, dokulen esyalarimin sacildigi kaldirimlari buldum. su an tam o kapinin karsisinda duruyorum. son sabah nasil oradan cikamayisimizi, yerlerdeki kan lekelerini hatirliyorum. onunde yine kocaman bir otobus. kapinin tamamini, dolayisi ile orada bir insan olup olmadigini gormeye engel oluyor.

su an bunlara bakarken bile bu kadar kotu olacagimi tahmin etmemistim. iyi ki gitmiyorum.

No comments: