Tuesday, September 2, 2008

iyyyyyyyykkk

dun aksam vapurdayken resmen ogurmek zorunda kaldim. icerde oturdugum yerden tam yanimdaki camin arkasinda disarda oturan insan gorunumlu bir sey, cikardigi balgam ve sumuklerini oturma yerlerine surdu durdu 15 dakika boyunca. surekli oksurdu, avcuna cikanlara bakip etrafina ve ustune surdu. hapsurduktan sonra biyigina ve sakalina yapisanlari eline surup, yeniden uzerine ve oturdugu ahsaba sivadi. yazarken bir daha midem kalkti, bundan sonra vapurda hic bir yere dokunmadan, tutunmadan ve oturmadan ayakta yolculuk edebilecek kadar stamina sahibi olmanin yollarini arayacagim. aslinda pilatesle falan baya bi dengede durabiliyorum. kislari ruzgara ragmen hic bir yere tutunmadan ayakta durabilecekmisim gibi geliyor su anda.

hayir bir de daha gecen gun boyle her sabah evden cikip iskeleye inene kadar karsilastigim kopek pisliklerini gorup bundan on sene once falan gittigim ingiltere ziyaretim sirasinda insanlarin parklarda sadece bu tur atiklara ait olan cop kovalarini nasil kullandigini gorup bize bu teknolojinin artik yakin zamanda gelecegini falan dusunmustum. gectim kopek pisligini falan bildigin gayet aksam vakti isten cikmis orta yasli bir adamin sumuklerini vapura surmesine sahit oldum ya artik ne desem bilemiyorum.

ben gercekten bu ulkede yasamak istemiyorum sanirim ya. yeter gulduk bitti.

1 comment:

Burcin D. said...

hahahahah çok güldüm buna akşam akşam ya