Wednesday, August 27, 2008

mevsim normalleri

bugun gercekten askili giyen insanlarin usuyebilecekleri bir hava vardi sonunda. yarin da boyle olacakmis sanirim, cuma tabi ki cosacakmis yine.
gecen gun de oglen 2'de evden cikabilecek cesareti kendimde bulmam ile birlikte artik su igrenc rezil yaz denen mevsimden yavas yavas kurtulabilecegimizi hissettim sonunda. bununla beraber tabi ki hemen bahar ve kis mevsimleri icin butun yaz boyu planladigim seyleri birer birer harekete gecirebilmek adina bir iki adim attim.
semsiye aldim. eheh bu degil tabi adim. bol yagmurlu belcika gunlerinde kullanmak uzere bir semsiye aldim olacakti dogru cumle. eveet gidiyorum aralik ayinda 4 gun hollanda, 4 gun fransa 2 gun de almanya'da kalacagim. biletlerimizi aldim. otellere rezervasyon yaptirdim, sehirler ve ulkeler arasi biletleri almadim. thalys ile 15 gun kala almayi planliyorum, paris stuttgart arasi hizli treni baska bir yerden almam gerekecek ama neys.

aralik'a kadar kesinlesmis bir seyahet de turkiye ici, anneanneme isparta'ya yapilacak. her kosulda baska bir sehirde uyanmak guzel bir his. insanlarin varligimdan mutlu olduklarini gormek daha da guzel bir his. bir de hala belirsizligini koruyan madrid/sevilla meselesi var ki, o konuda simdilik dusunmek istemiyorum sanirim.

laylaylom kis geliyor, yasasin da yasasin!

No comments: