Friday, September 5, 2008

another friday night in

gecenlerde yaz mevsimi yuzunden epeydir gorusmedigim bir arkadasim yaz uykusundan uyanip uyanmadigimi sormasa, gerceklestirdigim eylemin tam da bu oldugunu anlayamayacaktim. evet kismen uyandim denilebilir, yine de bu gece disari cikmadim. gectigimiz kis ya da ozellikle onceki kis hic bir cuma gecesini bos gecirmeyen, 'cuma aksami eve donulmez ki' diyerek oradan oraya suruklenen ben degilmisim gibi bu yaz gercekten uykudaydim. hatta simdi burcinle roxy gecelerini hatirliyorum da, 'what a waste of time' disinda bir sey gelmiyor aklima. 
neyse, ben de genc oldum, ne yapalim..

gecen hafta cuma aksami ali ile konusurken 'bir cuma gecesi evdesin.. hayyy reeett' dedigimi hatirliyorum. yanlis anlasilmasin onunla da sosyallesmek adina gerceklestirdigimiz eylemler belli. bulusulur, bir yere gitmeye karar verilir, 'once bi eve ugrayalim bakalim ben orada miyim?' denir ve akabinde usenip mc donalds soylenir, bir diziye baslanir ve cikilmaz. ya da 'seytanin bacagini kiralim bu sefer disari cikalim' deriz, moda'ya turk kahvesi icmeye gideriz. her neyse simdi o da bodrum'da oldugu icin bu aksam gayet tek basimayim. hatta itiraf edeyim yapacak daha iyi bir isim olmadigi icin buraya fotograf falan koydum. bu fotograf  bana hep munih'te ipek'i arayisimizi, stefan'in telefonundan aradigi anda 'ipek cabuk soyle pasaportun mu calindi?' deyisimi (ama gercekten evhamlanmak icin nedenlerim vardi! kafamin icinde konsoloslugu bile aradim :P) onun ise hic bir seyden habersiz mavi ekran vermesini hatirlatir. neyse bir ara usenmeyip bir album de hazirlamak istiyorum aslinda  su an gayet musait ama secmeye coooooooook useniyorum. 

oyle yani iste, burayi nasil kullanacagima da hala karar veremedim. neredeyse tek okuyucumun eski sevgilim oldugunu kesfetmem ile birlikte bir hisim ile sildigim guncem.com uyeligimden sonra bir gunluk ihtiyaci duymuyorum desem yalan olur. ajandami gunluk olarak kullaniyorum ama ona da sadece vapurdayken yaziyorum. mesela son uc gundur de vapura binmedigim dusunulurse, bilgi 2008'in hayatimdaki gelismeleri epey bir geriden takip ettigi soylenebilir. neyse sanirim su anda buraya sadece mugelerle haftaya disari cikmanin daha bereketli olacagina inanip bu geceyi pas gectigimi, onun yerine balik yapip, bulasik makinasi dizip, kendime dunyanin ennnn sert espresso'sunu hazirladigimi yazmak istiyorum sadece.

No comments: