Saturday, May 23, 2009

Squeeze my hand

Yazarak olanlari bir daha yasamak niyetinde degilim. Zaten bir haftadir calan her telefonda durumu anlatmak zorunda kalmak yeterince zordu. Annemi o anda gormekten, bir sey yapamamaktan, kisitli e.r. bilgim ile 'elimi tut, kasini kaldir' gibi norolojik muayene yapmaya calismaktan daha zor degildi tabi hicbir sey. Sonunda iyi bir haber verebildigim de dusunulurse, hicbir gun 16 mayis 2009'dan daha zor gecmedi benim icin 26 senelik hayatimda. Hastanede kalmadigim aksamlardan birinde beni yalniz birakmamak icin gelen Tuna -ki malesef bu konularda cok iyi, keske olamasa, keske hic birimiz bilmesek hangi hastanenin nasil oldugunu, nereden hastanede giymek icin pijama alinabilecegini ama ogretiyor iste hayat. Neyse, bana Grey's Anatomy'nin sezon finalini anlatti geldiginde. Hicbir zaman izleyebilecegimi sanmiyorum ama anladigim kadari ile gununuzun hic umulmadik sekilde hastanede bitebilecegini soyluyormus sonunda. Gecen cumartesiye dair benim de tek planim annemle televizyon izlemekti, ama olmadi. Onun yerine toplamda 8 kere doktor muayenesi, 2 kere de MR sonucu bekledim. Neyse, annem iyi olsun da baska bir sey istemiyorum hayattan.

Yalnizca oksuruk sikayeti ile gelen bir hastayi once belirtildigi halde, alerjisi olan bir antibiotic ile tedavi etmeye calisan, ustune kusma ve ishal gibi belirtiler gosterdiginde ayni antibioticin ignesini veren ve artik buna bagli veya degil bir sekilde felc geciren bir kimseyi ise once serum ile ayaga kaldirmaya calisip ardindan kulak burun bogaza gonderen Pendik Anadolu Poliklinigi icin ne dusunsem bilemiyorum. 

Ote yandan annemle bu yaz icin planladigimiz kuzey ulkeleri turu yerine, acil olarak katilmak durumunda kaldigimiz 4 gece 5 gun E-5'den Bostanci turumuz suresince super memnun kaldigimiz Yeditepe Universitesi Hastanesi'ni hicbir zaman gerek olmamasini umarak herkese tavsiye ediyorum.

5 comments:

Burcin D. said...

yaninda olamadigim icin cok uzgunum :(

denizugurlu said...

aslinda ben seni arayip hastane soramadigim icin uzgun degilim. bilmemen daha iyi boyle seyleri, bosver : (

fasulyeden haberler said...

pendik anadolu polikliniginin baskalarini da uzmemesi icin bir seyler yapmaliyiz.

OutofTune said...

hepinize gecmisler olsun

hersey guzel olacak deyip gune baslamak gerek ...sonucta hastanede gecmeyen hergun iyi bir gundur..


ugurlu ailesini seviyorum..

guzel gunler sizi bekler
annen sizi araba ile agvaya goturur belki yakinda - beni de yoldan alirsiniz..:)

denizugurlu said...

Ugurlugiller de seni sever cok :) sezenle calismaya baslayinca unutma bizi :p