Friday, May 15, 2009

birderdimizbuolsun - II

gecen sabah uyandigimda evde kalan son levotiron'u ictikten sonra eczaneye gitmem gerektigini fark edip mutsuz olmustum. sonra gun icinde hastalanan annemin yanina gidip onlarin evinde biraktigim ilacimindan devam ettim. yine ayni sabah ipek viyana'ya uctugu icin bir hafta boyunca evde tek basina kalacak olmanin beni ne kadar korkutacagini da dusunmustum. (evet esek kadar oldum ama evde tek basima geceleri korkabiliyorum. bahcedeki kediler de isimi kolaylastirmiyor!) simdi annem henuz iyilesemedigi icin burada kaliyorum. dahasi o iyi olunca ben hasta olacagim icin su anki duruma gore, bu sefer de onlar bende kalacak gibi gozukuyor. o arada da zaten ipsu doner, hayat bayram olur. buradan yeri gelmisken viyana'daki kardesime seslenmek istiyorum. bedenimi biliyorsun, kot olsun, bermuda olsun, t-shirt olsun kabulumdur!

1 comment:

fasulyeden haberler said...

peki, ablanin caddebostandaki evinden getirdigi levatronu hastane odasinda refakatci kaldigin bir gecenin sabahinda icecegini tahmin etmis miydin?