Saturday, January 10, 2009

dizsiz hayat

buraya iki gundur shaman'in acilisi ile ilgili yazdiklarimi ve fotograflari koymaya calistim ama bes koldan falan beceremedik. herkes bir seyler denedi. en son kendi kendine yazdiklarim maviye donunce cok basarisiz hissedip sildim postu.

neyse eger publish edebilmis olsaydim ve sen de okuyabilmis olsaydin nasil diz kapaklarimdan oldugumu ogrenebilmis olacaktin. kismet degilmis. sonucta bugun corap bile giyemedim iki gundur dogru duzgun yuruyemiyor ve oturamiyorum. neyse aciyan dizim olsun, insanlar bir yerlerde omurgalarini falan duzlestiriyor yani. sukretmek lazim. 

sonucta bugun yuruyemez halde once viktor levi'ye ardindan da karga'ya gittim. gecenlerde gittigimizde epey sevmemistim ama bu sefer olmustu. bir daha isteyerek gidebilirim. yine de bazen karga'nin tek katli oldugu gunleri ozluyorum. hatta yeri gelmisken gamze ve didemli gunleri de arada nadiren de olsa ozledigimi itiraf edebilirim sanirim. neyse iste ocak ayi bereketli masallah iki gunde bir bir dogum gunune gidiyorum. fena da olmuyor, misal bugunku ortam gayet az ve ozdu. haftaya yeni bir dogum gunu etkinliginde bulusmak uzere, iyi uykular sevgili okuyucularim..

No comments: