Wednesday, September 16, 2009

neyse, ne diyorduk..

Bugun abuk subuk bir video izledikten sonra aklima geldi de, bir erkegin 'felan' kullanmasinin affedilir yani yoktur bence. (Bu arada sok yerine sik deme yasimiz gecmedi mi? Ilkokulda miyiz boyle seylere guluyoruz, nedir?)

Gecenlerde bir arkadasima x bir kisinden gelen mesaji, noktalama isaretlerinden sonra bosluk birakmadigi icin ciddiye almadigimi anlattigimda, abartmis oldugumu soyledi. Aslinda sozlukte baksak 2001 yilina ait butun entrylerimde aynisini yaptigim gorulur. Ama yani 18-19 yaslarindaymisim o zamanlar ve su an o yaslarda insanlarin ne kadar sapitip sacmalayabilecegini goruyorken varsin hatam bu olsun diyebiliyorum. Yaasitlarim ya da benden buyuklerde gorursem affetmem bastan soyleyeyim. Benden buyukler demisken, ben 35'ine kosan insanlarin hala v yerine w kullanmasina da anlam veremiyorum, uzgunum. COK CIRKIN gozukuyor, gercekten. Ozellikle is ile ilgili yazismalarda falan lutfen dikkat edelim, su guzel ortami bozmayalim.

Hala sesli harf kullanmayan insanlara ise bir sey soylemeye ben utaniyorum gercekten. Onlar kullanmaya utanmiyorlar. Bir tanesini yamacima alip alfabeyi bastan sonra yazdirmayi planliyorum, bakalim sonuclarini hepimiz bekleyip gorecegiz!

No comments: