Tuesday, April 21, 2009

i heart booking.com

Gidisi, donusu, oteli, her seyi ayarladim. Hem user friendly olusu, hem de best price guaranteed iddiasi nedeni ile seviyorum booking.com'u. Hakkaten hic bir fikrimin olmadigi sehirlerin sokaklarini biliyorum simdi nerede ne var, kim nereye yakin/uzak. Gerci Tuna'nin dun sabah gonderdigi Thiruvananthapuram'daki oteli bulamadi ama, neyse. Bunyesine allahin unuttugu yerler dahil olmasa da olur.

Cuma sabahi Frankfurt'a gidiyorum. Dunya uzerinde en cok canli dinlemek istedigim gruplardan biriydi Devics. Simdi Sara Lov da, Dustin O'Halloran da solo projelerine devam ettigi icin bu istegim bir sureligine ertelense de Offenbach'da en azindan Sara Lov dinleyebilecegimi fark edince gidisimi Frankfurt, donusumu Koln aldim.

Bu sefer yine 'Ipek ne yaziyor simdi surada, okusana bana rue de neymis ya da ne strasse diyor olmasin' diye gecenlerde goz doktoruna gittim. Masallahim var, 2.0 ve 1.75 olmus gozlerim. Yeni bir gozluk aldim ama onu da takmayacagim sanirim. Annem uzulmesin diye begendim dedim ama eskilerden bir seylerle idare edecegim.

Goz doktoru vesilesi ile hafta sonu bir gun annemlerin yaninda kaldim. Bir cok seyi ozlemisim, onu fark ettim. Yildiz'i biraktigimda evde cesitli yemek denemeleri yaptiktan sonra annemi hazir bir sofra ve pismis yemekler ile karsilamayi, babam geldikten sonra aksam yemegi yerken herkesin tek tek gununun nasil gectigini anlatmasini, salondaki kose pencereden sokagi izlemeyi vs. Tabi ki ev icin begendigim bir kac parcayi da secip ayirdim. Karsi apartmanda bir kiz vardi Eren'di sanki adi. Simdi Eren diye erkek taniyinca supheye dustum kiz ismi olur mu olmaz mi diye de neyse kavga etmistik sanirim kizla da dogum gunume cagirmamistim kendisini. O da bana hediye yollamisti yine de, happy birthday calan ustu ayicikli falan bir kupa. Onu buldum, yine kotu hissettim. Kiz epey utandirmisti beni hediye yollayarak. O zamandan belliymis ne kadar manyak oldugum diye dusundum. Bir sey degil pili bitecek diye bufeden kaldirip calan muzigi de dinlemezdim. Pillerin bittikten sonra yenilerinin takilabilecegini ogrenme yasim, yemekte ikinci bardak icecegi soyleyebilme yasim ile aynidir.

Neyse, gideyim geleyim de donuste halletmem gereken cok sey var.

3 comments:

fasulyeden haberler said...

iyi eglenceler.

ben de ozlemişim o yazdiklarini. ozellikle "pencereden bakmak" kismini.

kizin adı eren'di. ama ben hatirlamiyorum o kavgayi. baska bircok kavgayi hatirlamadigim gibi.

denizugurlu said...

ben bir de hafta ici bir gun gecirince iyice nostaljik oldum.

doner donmez yine basvuracagiz vizeye, ipsu'yu viyana'da bassak mi seninle?

OutofTune said...

Askolsun deniz
Thiruvananthapuram adli sehre nasil allahin unuttugu yer dersin:))

tam tersine allahi hatirlamaya gittim ben belkide oraya

her neysem:)

avrupanin guzel yollarinda iyi eglenceler

gel de donuste amerikanya vizesi olayian girelim...

namaste