Wednesday, March 18, 2009

sali sabitlenir.

bu hafta ucuncu kez bir sali gunu kendimizi dunia'da bulunca artik resmi olarak sali gunlerini sabitledik. o kadar denk getirmisiz ki, orada dj/vj olaylarinin olmadigi haftanin tek gununu yakalamisiz. olsun zaten her gecen gun listemdeki alakasiz insanlarin facebook grubuna uye oldugunu gorunce kapisindan girmeye tereddut edecek hale geliyorum. insan sevmiyoruz. abartmayayim, o kadar da degil aslinda.

her neyse, dun ogleden sonra ofisten yemek yemek icin ciktim ve kendimi bir anda kadikoy'de buldum. ikili, uclu, dortlu yeniden uclu, ikili ve tekrar uclu kombinasyonlar halinde saatlerce oturduk. biri 'afraid of loving you' olmak uzere iki kere devics caldi. bir kere logh, bir kere de the notwist yakaladim. onun disinda hep yanimdakileri dinledim. cok ictim, az konustum. cikista trip'e gittiler ben eve donup biraz daha devics dinleyip uyuyakaldim..

No comments: