Tuesday, March 10, 2009

love letter to japan

the bird and the bee'nin yeni albumu ciktiktan sonra, bir sure dinlemeye calistim. bir iki ugrasin ardindan bulamayinca unuttum gitti. gecenlerde bir sekilde yine eski bir parcalarina denk gelince hatirlayip bir sans daha verdim ve ulastim 'ray guns are not just the future'a. 

benim last.fm radyomda solo albumunden bir parca ile inara george'u dinleyip not etmemle, ipsu'nun bana 'the bird and the bee' albumlerini dinletmeye calismasi ayni doneme denk gelir aslinda. sonradan bayiklar bayigi grey's anatomy'i izledigim zamanlarda bolca kendilerini duymus oldugumu da fark ettim tabi. 

love letter to japan, neseliymis gibi gorunen sarkilar listemize bir numaradan giris yapti. bir yandan da hakkaten uzuluyorum bir yerlerde insanlar birilerine 'here is my heart, my beating heart' diyebiliyor olmali sonucta. neyse, bu insanlar daha once 'man' gibi, 'last day of our love' gibi parcalar yapabilmis insanlar, sasirmamak lazim. onemli olan katilmak. klipleri de cok eglenceli bu arada, websitelere bakmisken izlemeden gecmeyin. bir avrupa turnesine ciksalar da dunya gozu ile gorsek, dinlesek ne guzel olurdu. 

sonuc olarak; eminim yeni albumde, ilerde begenecegim baska parcalar da cikacak ama simdilik buna takilmis durumdayim. hatta uzerine nip/tuck 5. sezon 22. bolum izlerken, liz'in christian'a siirin birinden alinti yaptigi sahnede (iyi ki spoiler vermemeye calistim!) ben olsaydim, kesinlikle bu parcanin sozlerini basar verirdim karsimdakine diye dusundum. bu da boyle bir animdir.

1 comment:

Burcin D. said...

liz'le christian mercimegi firina pisirirse bu diziyi biraktigim gundur.