Wednesday, March 25, 2009

I understand I just don't care!

Ne desem bilemiyorum. Nasil bir ulkede yasiyoruz, Kadikoy neden giderek bu hallere dusuyor, anlayamiyorum. Iskeleye girdigimde saat 15:06 idi. 15:16'da da vapur yanasti. Bu 10 dakika boyunca iskelenin icinde boyle benden yaklasik 5 yas buyuk bir erkek, basini one egip, kollarini sallaya sallaya kabadayi yuruyusu ile turladi iskeleyi bir ileri bir geri. Tam bu duruma yanimdaki onlarca insan ile birlikte sasirip hayret ediyorken vapur yanasti ve ben de kapiya dogru ilerledim. Bu noktaya kadar gercekten adamin tekinin kendine kabadayi susu vermesi gunumu senlendiren tek olaydi. Derken arkamdan birinin bana bir seyler soyledigini duydum. Basta hakkaten ustumdeki mini etekle, mavi corapla ya da ne biliym cizmemle falan ilgili laf yiyorumdur diye dusundum. Ilginc gelmedi her gun sadece bir kadin oldugum icin duymak zorunda kaldigim seylere oranlayinca. Sonra arkamdaki kisi giderek yaklasti ve yanimdan gecerken gozumun icine bakip 'Burasi Turkiye, utan be utan. Turkcemiz elden gidiyor, sizin gibiler yuzunden cik cik cik' falan demeye basladi. Bunu soyleyen insanin benimle yasit/kucuk bol kot pantolonlu, converse'li bir tip olmasi nedeni ile aslinda duyduklarimin gercek olmadigini dusunuyordum ki aklima cantam geldi. Yani delinin biri cantamin uzerinde 'I understand I just don't care' yazdigi icin bir iskele dolusu insanin onunde bana laf atmayi uygun gormustu. Bu da yetmemis vapur gibi binenin hemen bir yer bulup oturdugu ve inene kadar kalkmadigi bir ulasim aracinda uc kere yanimdan gecmeyi de basarmisti. Olayin sacmaligi nedeni ile kilitlenip kaldigim icin kendisine buradan cevap vermek istiyorum, hem de anlayabilecegi bir dilde.

Sevgili sacma insan,

Ben gercekten sen ve senin gibileri anliyorum. Sorununuzun da farkindayim. Ama gel gor ki bu durum umrumda degil. Bu nedenle cantam ve ben Turkiye semalarinda dolanmaya devam edecegiz. Bu gerceklige alisip ustesinden gelmeye cabalarsan, iyi edersin.

Umarim bir daha gormem seni.

1 comment:

fasulyeden haberler said...

hintli denizcim o.
ben de zaman zaman onun akrabalarıyla karsilasiyorum sagda solda.