Thursday, January 29, 2009

sedir ltd.

bugun uzun zamandir bir turlu firsatini bulup gidemedigim yeni bir dukkana ugradim is cikisi moda'da. arkadasim cessi ve omer'in once stewo urunleri ile basladigi bu iste, atomic soda gibi fransa'da gorup bayildigim robotlarin sahibi markayi da bunyelerine katmalari sonucu, alip yurudugune bizzat sahit oldum bu aksam. simdi benim gibi bir insanin gidip de pecete ya da hediyelik ambalaj almasini beklemiyoruz degil mi? yani tamam onlar da guzel tabi de canta varken gozum baska bir sey gormedi. sonucta en guzelinden bir adet mavi canta kaptim kendime. hem de oyle shopping bag tipli degil, baya bildigin ici fermuarli sapi kalin, ustu parlak derimsi. fiyati da 35 ytl, gayet uygun bence. 'i understand i just don't care' cantamla kiyaslarsak. cessi satilabilecek marka onermemi istedi bu arada, ben de david&goliath dedim, bakalim. neyse yeni cantami yarin kullanmak uzere kafamda cizme - corap - kombinasyonunu oturttum bile hemen, yasasin! magazayi gidip gormek isteyenler icin en kolay tarifi de vereyim. moda migros - tek bufe arasindaki sokaktan girip oyun atolyesi'ni gecince hemen solda, kadife sokak sapagina gelmeden. 

kadife sokak demisken, cikista tabi ki agapia garden'a gittik ve yolda uzun zamandir gormedigim bir kimseyle karsilastim. ilginctir, sacindan tutup kafasini duvarlara gecirip patlatma istegi duymadim. aksine neredeyse kendisini durdurup 'demet nasil?' diye soracak kadar sevgi doluydum. ne garip, her sey geciyor iste..

No comments: