Monday, January 26, 2009

bir takim muzikler..

ya uzgunum ama gercekten herkes muzik yapmamali. bir suredir neredeyse 10 gundur is icabi degisik muziklere maruz kaliyorum. biliyorum, isim muzik dinlemek. sonucta bundan para kazaniyorum falan ama gercekten bazilarina tahammulum yok. benden uzak olsun. 

bugun groupielik yaptigi muzisyenler icin, sahilde en yakin arkadasini oynatip klip cekmeyi cok seven, cakma bir yonetmenin yaptiklarini andiran bir 'sey' gordum. yani sozleri, muzigi geciyorum iste rap hip hop falan sevdigimiz seyler degil. tabi yine kimi coskulu ortamlarda calinca tiksinmiyorum ama klipte bir de tanidik yuz gorunce artik resmen midem bulandi.

bu goruntulerden sonra cumalari bizde calma sanslarinin kayboldugunu soyleyebilirim. gerekirse ben cikar oynarim, eminim sacma sapan insanlar dolusmaz.

1 comment:

Burcin D. said...

ahaha az önce izledim klibi, bombaymış hakkaten bambaşkaymış