Sunday, January 4, 2009

arrrda arrrrda arrrrda

evet gittik gorduk berlin'i. hakkaten paris'te falan gordugumuz soguk hic bir seymis. boyle bir issiz adam havasinda karda donma olsun, cok usumekten konusamamak olsun, soguktan gozlerin kararmasi olsun hepsini yasadik. hatta tuna iki kere buzda kaydi dustu falan. allahtan kimse kirmadi bir yerini bu sefer. neyse su miguel'in paris icin soyledigi new europe'culari buldum. hakkaten sahane insanlarmis, ekibe de katilanlara da bayildim resmen. epey kulagi cinladi miguel'in de ha tabi sonra pabucu dama atildi o ayri. fotografta gormus oldugunuz ayaklar linus'a ait. kendisi isvecli  ama o da iste donmamak icin ziplamak durumunda falan kaldi. onun icin bile soguktu ki brezilya'lilar mesela olecekti hic alisik olmadiklarindan. simdi super yorgun oldugum icin secemedim buraya koyacak fotograf sansina rastgele bu cikti. sanirim bu seyahatimin en ilginc anisi, gecenin birinde besinci bara dogru giderken, warschauer strasse cikisindaki ust gecitte allahin almanlarinin arrrda arrdda diye arda turan icin tezahurat yapmasi. ayrica ayni italyan-alman kirmasinin 'bir doner istiyorum' isminde bir sarki yazmasi nedir peki? bir de o frankfurtlu trio'dan biri istanbul'dan geldigimizi ogrenince ezbere tarkan yakalarsam muc muc soyledi. ha bir de tabi gustavo falan epey ilgincti, portekizce de ogrenmis oldum. hatta anliyorum ama konusamiyorum diyeyim de gunun anlam ve onemine uysun.

No comments: