Thursday, November 20, 2008

kara liste

bilenler bilir, bilenler dedigim eskiler bilir ki ne varsa eskilerde varmis zaten dun itibari ile yeniden anlamis bulundum. her yil dogum gunumu kutlamayanlarin girdigi bir kara liste vardir. 2000'lerden beri gelistirdigimiz bu olusuma ozenle her sene birileri girer cikar. bu yil gercekten herkes icin hayret unsuru olusturan iki isim listeye zirveden giris yapti. allahtan reader var degil mi gencler? en azindan buradan ogrenebileceksiniz. 

simdi tabi ki bir iki kisi cikip bunun aslinda eskilerde kaldigini, iste yogun gundem maddeleri arasinda kimsenin kimsenin dogum gununu hatirlayacak zamani olmadigini falan iddia edebilir. bullshit diye karsilik veririm ben de. ben sevdiklerimin dogum gunu oldugunda o seneki plana bagli olarak belirli bir zaman dilimi oncesinden heyecanlanmaya baslarim. atacagim mesajin saatinden, icerigine kadar dusunurum. arayacaksam belirli bir zaman araligi belirler soyleyeceklerimi kurarim kafamda. zaten varsa bir etkinlik, kirk saat hediye dusunurum. cok mu ozen gosteriyorum? bence kesinlikle degil. zira dun butun gunum ozenle hazirlanmis mesaj, mail, arama, entry, wall post'u gibi seyleri cevaplamakla, hediye paketi acmakla gecti. demek ki neymis benim cevremde de boyle insanlar bariniyormus dogal olarak. 

her neyse, eve geldigimde yasadigim saskinligi ve girdigim gulme krizini anlatmam mumkun degil. evin halinin fotograflarini cektim zaten, koyarim belki buraya bir ara. ev disinda ofis de epey sasirticiydi. hediyelerimi tanimlamak icin kullanilacak en uygun sifat her ne kadar kullamaktan hoslanmasam da 'cici' olacaktir. ilk kez dogum gunumde calismak bu kadar eglenceli oldu. 

dunu gercekten benim icin ozel kilmaya cabalayan herkese cok tesekkur ediyorum, hayatimi seviyorum. 

No comments: